Pengilang / Pembekal / Pengeluar material


BAHAN ARKITEK DAN INTERIOR DESIGN TERBAIK DAN TAHAN
MATERIAL : CLC foam , Mild steel, stainless steel 
Pihak kami menawarkan kepakaran kami dalam dekorasi, membina, membaik pulih, penambahbaikan, dan renovasi kreatif. kami mempunyai 5 buah mesin untuk servis lebih efektif dan laju, boleh datang melawat kilang kami.
SENIBINA ISLAMIK
Pihak kami mempunyai designer2 yang hebat yang pakar dalam ukiran senibina islamik moden kontemporari. Senibina ini bukan sahaja dipasang di masjid dan surau malah dipasang juga di rumah, pejabat dan juga hotel.
CELUKA FOAM
Pihak kami menggunakan material Celuka Light Weight atau CLC. Material yang paling efektif. Ia weather proof, water resistant, ringan, tidak mudah terbakar, mudah dipasang dan jimat kos berbanding material lain. Untuk material ini kami memberi warranty selama 5 tahun.
SERVIS YANG EFEKTIF
Kami menawarkan servis yang terbaik dengan installation daripada tenaga kerja yang mahir. Installation pihak kami hanya memakan masa selama 2 minggu hingga sebulan berdasarkan jumlah keluasan dan kuantiti pemasangan.
CUSTOM MADE
Kepuasan dan citarasa client menjadi keutamaan kami. Selain design yang tersedia, design kami boleh di custome made mengikut citarasa tersendiri. Client boleh menambah atau memilih warna, jenis, ukiran, saiz dan material yang dimahukan
.



Sebarang pertanyaan
hubungi

+6017 2050 789 
+6017 2050 789

+6017 2050 789 
+6017 2050 789












Comments

Popular Posts